merken

Doorbraak voor merken. Op weg naar onderscheidend vermogen.
Of het nu gaat om een merk een (een-mans)bedrijf of organisatie, als je je niet onderscheidt van de andere aanbieders komt je bestaansrecht onherroepelijk in gevaar. Om in beweging te blijven groeien moeten merken zich concentreren op hun onderscheidend vermogen. Bij vergelijkbare producten of diensten maakt de merkbeleving het verschil tussen A en B. Door dat verschil duidelijk te maken aan anderen creëer je bekendheid en uiteindelijk voorkeur bij klanten.

Training
Eigen Merkwaarde
open inschrijving en in Company
‘Insight mijn merk’
Coaching
In een persoonlijke 1-op1 setting onderzoeken we jouw eigen merkwaarde en formuleren we jouw positionering.
Consultancy
Welke plek neem jij in tov jouw afnemers, jouw concurrenten jouw leveranciers en eventuele (business partners.
Interim ondersteuning
Bij behoefte aan tijdelijke ondersteuning bij het ontwikkelen of uitvoeren van communicatieplannen en middelen ben ik in overleg beschikbaar om ook op locatie werkzaamheden over te nemen.

Comments are closed.